Pierwszy webinar szkoleniowy z cyklu „Analiza konta AdWords na żywo” już za nami.

Udało mi się przeanalizować tylko jedno konto, ponieważ zajęło to równe dwie godziny. Mam jednak nadzieję, że potraktowałem sprawę naprawdę głęboko i wiedza, jaka wypływa z tej analizy będzie bardzo przydatna dla wszystkich uczestników. Komentarze w każdym razie są przychylne 🙂

Zgodnie z obietnicą pełne nagranie udostępnię osobom, które zapisały się na webinar. Link prześlę im bezpośrednio na maila.

Na poniższym wideo możesz zobaczyć 25 minutowy skrót z całego webianu. Dzięki niemu możesz zorientować się jak wygląda formuła tych spotkań i poziom analizy konta. Zapraszam do oglądania:

 

Jeżeli chcesz wziąć udział w kolejnych edycjach, zgłoś się na stronie https://ppcefekt.pl/bezplatny-webinar-analiza-i-optymalizacja-konta-adwords-google-ads-na-zywo/

W kolejce czekają już następne konta.

Jeśli chcesz, możesz przedstawić również swoje konto do takiej analizy na żywo na tej stronie: https://ppcefekt.pl/zgloszenie-konta-do-audytu-na-webinar/

I jeszcze komentarze od uczestników webinaru.

Od właściciela analizowanego konta:

Poniżej fragment maila, który otrzymałem od pana Michała po webinarze:

„Panie Mariuszu,
Strasznie żałuję, że nie udało mi się uczestniczyć w całym webinarze, więc z niecierpliwością czekam na nagranie, natomiast już teraz chciałem podziękować, bo widać po nim, że naprawdę wie Pan na ten temat bardzo dużo i jest to wiedza praktyczna. Szczerze mówiąc to co Pan pokazał mocno mnie zaskoczyło, bo nie liczyłem, że w ramach bezpłatnej konsultacji mogę uzyskać tyle celnych rad, które napewno będę testował u siebie. …

 

I komentarze pozostałych uczestników:

Webinar AdWords „Analiza konta AdWords na żywo” – pierwsza sesja już za nami.

Polub nas na Facebooku!

2 Comments

Zostaw komentarz

*

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.