Myślałeś o założeniu e-commerce? A może masz już sklep internetowy i okazało się, że rzeczywista sprzedaż ma się nijak do tej, której się spodziewałeś?

W połowie stycznia tego roku omawiałem na webinarze 8 najczęstszych błędów w kampaniach reklamowych Google Ads. Każdy z nich to stracone pieniądze i nerwy. A wielu z tych błędów możesz uniknąć. W nagraniu pokazuję Ci, jak to zrobić.

Jakie to błędy?

  1. Błędna kalkulacja ceny – na co klienci zwracają uwagę przy zakupie
  2. Brak odpowiedniego zaangażowania w przygotowanie oferty (opisy, nazwy produktów…)
  3. Wiarygodność – a właściwie jej brak, czyli dlaczego klient ma Ci zaufać?
  4. Asortyment i stosunek kosztów do sprzedaży (ROAS)
  5. Brak opomiarowania lub błędy w opomiarowaniu konwersji
  6. Brak świadomego zarządzania stawkami CPC
  7. Budżet – w jakiej wysokości? Jak go zaplanować?
  8. Niecierpliwość

Zobacz Video:

Polub nas na Facebooku!

Zostaw komentarz

*