Właściciel agencji interaktywnej Centrum Internetowe. Od 1999 roku zajmuje się prowadzeniem działalnością w zakresie programowania aplikacji internetowych, tworzeniem stron WWW, a przede wszystkim marketingiem internetowym. Jest uczestnikiem wielu szkoleń z zakresu analityki internetowej, prowadzenia kampanii reklamowych w Internecie a także optymalizacji stron internetowych. W szczególności jest posiadaczem indywidualnych certyfikatów Google Ads i Analytics.

Dla klientów firmy prowadzi indywidualne doradztwo, szkolenia oraz analizy w zakresie promocji firm w Internecie. Stworzył algorytmiczny system zarządzania kampaniami Google Ads, który pozwala firmie realizować w zlecanych kampaniach przede wszystkim cele biznesowe klientów.

Jest też autorem wielu poradników dotyczących marketingu internetowego, w tym „5 najczęstszych błędów w kampaniach AdWords”, „Jak wyjść z filtra Google”, „Kurs White SEO”, a także rozlicznych artykułów dotyczących oceny i podnoszenia skuteczności działań marketingowych w Internecie

Zdobyte Certyfikaty:

Polub nas na Facebooku!

Zostaw komentarz

*