Przedsiębiorcy, którzy planują, albo już korzystają z reklamy AdWords, bardzo często mają problem z mocno ograniczonym budżetem.

Jak sobie poradzić w sytuacji, kiedy planner słów kluczowych AdWords, albo specjalista z agencji mówi, że na Twoje słowa trzeba wydać 1000 zł dziennie, a Ty masz właśnie taką kwotę, ale na cały miesiąc?

Z ograniczonym budżetem wiąże się wiele problemów, które mogą w efekcie doprowadzić do tego, że kampania nie będzie się opłacała w Twoim biznesie.

Na szczęście jest wiele sposobów, aby nawet w tak skrajnej sytuacji, jak napisałem wyżej przeprowadzić skuteczną kampanię i na niej zarobić.

W nagraniu przedstawiam 7 sposobów na kampanię, która ma mały udział w wyświetleniach.  Dowiesz się, co można zrobić, jeżeli AdWords natrętnie sygnalizuje, że Twoja kampania jest ograniczona ze względu na budżet.

Nawet jeżeli jeszcze nie prowadzisz kampanii, warto o tym wiedzieć, żeby już na samym początku nie przepalać tego budżetu na mało wartościowe kliki.

Tematy, które poruszam w wideo:

  1. Wprowadzenie pomiaru konwersji i optymalizacja pod kątem konwersji
    Najważniejsza rzecz w reklamie internetowej. Bez tego lepiej nie startować.
  2. Ograniczenie zakresu reklamowanych usług/produktów
    Lepiej skup się na jednej rzeczy, ale pokaż ją wszystkim i zawsze, kiedy o nią zapytają.
  3. Ograniczenie kierowania geograficznego
    Z małym budżetem zginiesz, konkurując z całą Polską. Zawalcz o lokalny rynek.
  4. Ograniczenie kampanii w czasie
    (lepiej od razu wiedzieć, że coś robisz źle, niż czekać na efekt kilka miesięcy, tracąc pieniądze i klientów)
  5. Ograniczenie różnorodności reklam
    (rozpraszając niewielki budżet na wiele formatów stajesz się niewidzialny)
  6. Zarządzanie pozycją reklamy
    (bo często, będąc niżej możesz zyskać więcej)
  7. Dobór precyzyjnych słów kluczowych
    (bo dużo ruchu na pewno znaczy drogo, ale bardzo rzadko – dobrze)

Ale ten poradnik AdWords nie jest za darmo.

Z doświadczenia wiem, że jeżeli coś dostaniesz za darmo, to najpewniej za 10 minut o tym zapomnisz i nic nie zrobisz.
I NIC SIĘ NIE ZMIENI!

A zależy mi, żeby Twoje kampanie zaczęły generować zysk.
Zysk pozwoli Ci doinwestować kampanie i być może wtedy zwrócisz się do mnie o pomoc w dalszym ich rozkręceniu.

Koszt poradnika wraz z gratisem, o którym piszę dalej to jedynie 47 zł brutto.

Jednak daję 100% gwarancję satysfakcji.

Polub nas na Facebooku!

1 Comment

  • Wszystko zależy od branży tak naprawdę. Mając mały budżet i konkurencyjną branżę ciężko będzie nam osiągnąć zadawalającą ilość konwersji. Tym bardziej, że przy niskiej kwocie ciężko jest sprawdzić co będzie dobrze konwertowało, a co nie.

    Reply

Zostaw komentarz

*

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.