Analityka internetowa? Nie… to nie dla mnie.

A co byś powiedział na 50-krotny zwrot z nakładów na reklamę? Wypracowany właśnie dzięki analizie danych marketingowych?

Taki wynik uzyskujemy w kampaniach jednego z naszych klientów przy wsparciu właśnie analityki internetowej. O szczegółach mówię w nagraniu.

Czy Twój marketing zatrzymał się w XIX wieku?

John Wanamaker urodził się właśnie w XIX wieku. To jemu przypisuje się słynny cytat:

Połowa pieniędzy wydawanych na reklamę jest wyrzucana w błoto. Problem w tym, że nie wiem, która połowa.”

On miał prawo tak myśleć w czasach, kiedy szczytem działań marketingowych było ogłoszenie w gazecie.

Ale Ty?

Czy z uporem popełniasz ten koszmarny błąd i nadal nie mierzysz efektów swoich działań marketingowych?

Może się to wydawać absurdalne, ale nasze doświadczenie pokazuje, że praktycznie połowa przedsiębiorców, którzy prowadzą działania reklamowe w Internecie, nadal nie potrafi określić, które ich działania generują nowych klientów, a które tylko koszty.

Czy to naprawdę takie trudne? Czy trzeba kończyć studia z marketingu, żeby nauczyć się jak mierzyć skuteczność reklam?

NIE!

To proste, w niektórych przypadkach wręcz banalne. A korzyści, jakie możesz odnieść, pozwalają przenieść Twój marketing na kompletnie inny poziom.

Dlatego nagrałem to wideo.

Chcę Ci pokazać na prostych przykładach, co się może zmienić, kiedy świadomie zaczniesz kierować swoimi działaniami reklamowymi, w oparciu o twarde dane analityczne.

Na końcu nagrania pokazuję też na żywo coś, co zdecydowana większość kolegów z branży traktuje jak marketingową ściemę. Wyniki jednego z moich klientów po kilku latach ciągłej optymalizacji kampanii.

Pokazuję wyniki w których 400 tys. budżetu reklamowego, przepuszczone przez kampanię Google Ads, wspieraną precyzyjną analityką, dało 20 mln sprzedaży! Nie wierzysz? Zobacz nagranie do końca.

Ja już wiem, że to nie koniec możliwości, bo w momencie kiedy piszę ten tekst, zwrot z nakładów na reklamę jest u tego klienta prawie 3x wyższy!

PREZENT!

Teraz o prezencie. Pod koniec wideo mówię, jak możesz odebrać prezent, który ułatwi Tobie albo Twoim znajomym wejście na ścieżką nowoczesnego marketingu.

Możesz otrzymać bezpłatny dostęp do nagrań, w których pokazuję, jak ustawić mierzenie podstawowych działań użytkowników na Twojej stronie. Konkretnie mierzenie wypełnień formularza i realizacji transakcji w sklepie internetowym.

Pobierz PDF

Jak dzięki analityce internetowej możesz zdecydowanie poprawić skuteczność swoich kampanii?

Wolisz czytać zamiast oglądać? Jesteś osobą niesłyszącą? W takim razie zapraszam do wersji tekstowej 🙂 Kliknij w okładkę lub link zamieszczony poniżej:
Kliknij tutaj, aby pobrać wersję tekstową (pdf)

Lista priorytetowa kampanii Google Analytics Master.

Jeżeli interesujesz się analityką internetową i myślisz o poszerzeniu swojej wiedzy w tym zakresie, zapisz się na Listę Priorytetową kampanii Google Analytics Master. W momecie, kiedy będziemy rozpoczynać sprzedaż tego szkolenia, dostaniesz informację na ten temat przed innymi. A jeśli zdecydujesz się zainwestować w to szkolenie, dołożę do niego jeszcze mega wartościowy bonus o wartości 799 zł, szkolenie „Dobry start z Google Ads”.

Lista priorytetowa GAM + webinar GAM:


Zapisz się na listę priorytetową GAM i webinar inauguracyjny GAM: "3 bezpłatne narzędzia analityczne, dzięki którym podwoisz ilość klientów, bez zwiększania budżetu", aby odebrać dodatkowe korzyści przy zakupie szkolenia Google Analytics Master.

WAŻNE:

Pamiętaj, żeby wpisując komentarz podać prawidłowy adres email, bo na tego maila zostanie wysłana informacja z linkami do pobrania nagrody, o której mówię w nagraniu.

Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na to, że dostaniesz od nas automatycznie maila z linkiem do nagrody.

Dostaniesz też kilka kolejnych wiadomości o nowych nagraniach, materiałach i webinarach dotyczących analityki internetowej. Jeżeli uznasz, że ta tematyka jednak nie jest dla Ciebie taka interesująca, możesz wypisać się z listy za pomocą linka, który umieszczamy w każdej wiadomości.

Polub nas na Facebooku!

17 Comments

  • Super materiał. Po przesłuchaniu Twojego wideo stwierdziłam, że rzeczywiście mój marketing zatrzymał się XIX wieku. Dużo praktycznych rzeczy. Daję 10/10.

    Reply

  • Prowadziłam kampanię bez podłączonej analityki. Teraz widzę jak wielki błąd popełniałam. Koniec przepalania budżetu i działania po omacku!. Dziękuję za cenne wskazówki.

    Reply

  • Do tej pory faktycznie skupiałam się (głównie) na allegro, moja marka pozostaje nieznaną. Teraz planuję skupić się na wyrobieniu pozycji marki 🙂 Mam nadzieję liczyć na Pana pomoc w dalszej drodze. Dziękuję i czekam na więcej

    Reply

  • Nie sądziłem, że dzięki analityce internetowej możę tak poprawić skuteczność swoich kampanii. Najbardziej zainteresował mnie fragment o trenowaniu sztucznej inteligencji, 8000% zwrotu na reklame to kosmos! Dziękuję za tak przystępnie przedstawioną wiedzę, zapisałem się już do listy priorytetowej!

    Reply

  • Dziękuję bardzo za wpis! Świetny materiał, bardzo mi się przydał, akurat to czego szukałam.

    Reply

  • Dłubię sam w kampanii, mam analyticsa ale nawet nie wiedziałem, ze jest coś takiego jak roas, a okazuje się, że to podstawa. Wielkie dzięki za materiał!

    Reply

  • Dzięki za wartościowy materiał:)

    Reply

  • jestem w szoku, że ktoś prowadzi kursy z Google Analytics!!! Toż to dla mnie… błądzę jak dziecko we mgle i boję się, że utopię pieniądze w reklamie…

    Reply

  • Doskonale przygotowana spora dawka wiedzy na temat analityki i marketingu internetowego. Nie jest łatwo znaleźć w Internecie materiały na ten temat napisane zrozumiałym, przystępnym językiem. Już od kilku lat korzystam z wiedzy, którą zechciał Pan się podzielić podzielić na swoim blogu. Ostatnio dość często organizujecie Państwo webinary, które w 100% wyczerpują podjęty temat. Naprawdę dobra robota! Dziękuję i pozdrawiam.

    Reply

  • Jestem laikiem. Nie mam sklepu internetowego, ani swojej firmy. Nie pracuję też w dziale marketingu, ani nawet nie piszę bloga 🙂 W ogóle nie jestem waszą potencjalną klientką. Po prostu lubię się uczyć, a zajmuję się m.in. redakcją tekstów. Kiedyś przypadkiem trafiłam na wasz webinar o SEO na YT i zapisałam się na newsletter, który chętnie przeglądam. Powyższy film obejrzałam z zainteresowaniem. PDF jest przejrzysty i zrozumiały nawet dla osób takich jak ja – dalekich od tematu, ale po prostu ciekawych. Gratulacje. Świetne szkolenia. Pozdrawiam 🙂

    Reply

  • Bardzo ciekawy materiał, Z tego wynika, że właściwie budżet nie ma znaczenia jeżeli jest „gwarantowany” zysk z odpowiednią stopą zwrotu.

    Reply

  • Super nagranie i konkrety!

    Reply

  • Bardzo fajny poradnik, pomógł mi bardziej zrozumieć czym jest konwersja i dlaczego warto ją mierzyć!

    Reply

  • Ten materiał pokazał mi gdzie popełniam błędy w dotychczasowej pracy. Mimo krótkiego i niezbyt dużego doświadczenia, widze, że jeszcze sporo przedemną pracy. Dzięki za wszystkie materiały, bo korzystam nie tylko z video, ale też z webinarów i wpisów. Biore się do dalszej pracy 🙂

    Reply

  • Podejście do analityki internetowej miałem przez wiele lat… standardowe. Trzeba zainstalować, niech się tam coś dzieje. Od czasu do czasu rzucę okiem i tyle. To żadna analiza. Nie bardzo wiedziałem, jak to może mi pomóc w rozwoju biznesu. Czasy się jednak zmieniły, konkurencja jest coraz większa. Teraz o sukcesie mogą zadecydować szczegóły. Nawet nie pamiętam, jak trafiłem na kursy Mariusza. Jeden zakupiłem (Google Ads) i to było to. Możesz powiedzieć tak – pozycjonowanie, adsy, analityka to nie dla mnie. Zlecę to wszystko, a ja zajmę się tylko biznesem. Jasne, to dobre podejście. Niech każdy zajmuje się tym, co robi najlepiej. Jednak bez podstawowej wiedzy, nigdy nie będziesz wiedział, czy wyniki jakie osiągasz z daną agencją, są dobre, przeciętne czy słabe. Warto tę minimalną wiedzę posiadać i to zapewnią Ci nawet te darmowe webinary, które cyklicznie są organizowane przez agencję PPCEfekt.

    A co jeżeli wolisz podejście, jaki mi jest bliższe? Chcę ten obszar pozostawić pod swoją kontrolą. Nigdy na webinarze nie spotkałem się z stwierdzeniem, że czegoś nie możesz robić sama/sam. Mariusz daje Ci wiedzę i nie oczekuję, że jutro zadzwonisz i poprosisz o ofertę. Jeżeli czujesz się na siłach, masz czas na naukę, środki na zakup koniecznych narzędzi i daje Ci to satysfakcję – to super. Takie jest moje podejście. Prowadzę sklepik internetowy już parę lat. Chcę go prowadzić nadal, ale żeby tak było ciągle trzeba się szkolić. W moim przypadku także nadrabiać braki. Kurs Google Analytics Master z pewnością pomógłby mi w tych planach. Zwłaszcza że nowy Analytics już jest. Zapewne jego możliwości w zakresie analizy będą jeszcze bardziej rozbudowane. Ale to nadal dane, które musimy umieć wyciągać i interpretować. 

    Reply

  • Super materiał! Zaczynam dopiero swoją przygodę z Google Analytics i ogólnie analityką działań marketingowych – naprawdę w łatwy sposób tłumaczysz te kwestie, chcę więcej 🙂

    Reply

  • Bardzo konkretna wiedza, którą można wdrożyć od zaraz. Dziękujemy!

    Reply

Zostaw komentarz

*