Pobierz case w postaci  pliku pdf:

Mam też dla Ciebie znacznie ciekawszą propozycję. Jeżeli podobnie jak mój klient prowadzisz sklep internetowy z droższymi produktami, oferuję Ci indywidualną konsultację, w czasie której ustalimy wspólnie Twoje cele biznesowe i na ich podstawie przygotuję Ci taką kompletną strategię reklamową. Ta konsultacja będzie dla Ciebie całkowicie darmowa!

Po konsultacji otrzymasz ode mnie opracowaną strategię, gotową do natychmiastowego wdrożenia. Nic nie musisz za to płacić. Jeżeli zechcesz, pomogę Ci ją wdrożyć, ale to zależy już tylko od Ciebie!

Żeby ze mną porozmawiać, kliknij poniżej przycisk „Proszę o konsultację” i wypełnij formularz.


„Pieniądze wydane na reklamy Adwords to jedna z najlepszych inwestycji reklamowych w moim życiu.

Reklama w Adwords przynosi nam kilkadziesiąt zamówień dziennie!

Co miesiąc zwiększamy inwestycje w ten kanał reklamowy.

Dzięki szczegółowym raportom wiemy dokładnie, które reklamy są skuteczne i które przynoszą nam najlepsze efekty.

Od trzech lat współpracujemy z Mariuszem i jego zespołem.
Polecam go z całą odpowiedzialnością”

eplytki-grebluk

Jarosław Grebluk

Prezes ePlytki.pl

standar-dariusz-zalewski

Dariusz Zalewski

Współwłaściciel Standar.pl


„Kiedy zaczęliśmy korzystać z reklam Adwords szybko okazało się, że sklep internetowy to prawdziwa maszynka do robienia pieniędzy.

Okazało się, że naprawdę można sprzedać dużo nawet tak trudnego towaru jak mój, czyli odzież wizytowa dla chłopców.

Dlatego szybko zwiększyliśmy budżety zaangażowane w ten kanał reklamowy.

Mimo, że nasz produkt jest bardzo sezonowy, to dzięki temu, że kampanie są prowadzone bardzo profesjonalnie – prowadzimy je z bardzo dobrym skutkiem cały rok.

Jeśli macie sklep internetowy i myślicie o reklamie Adwords, to możecie być pewni, że Mariusz Pryszczewski wie jak to się robi i mogę go polecić w ciemno. Ja pracuje z nim już 3 lata!”

SBM Unia

„Postanowiłem zaufać sprawdzonej strategii i powierzyłem prowadzenie zintegrowanej kampanii w Google i Facebook właśnie tej firmie.

Efekt? Po 6 miesiącach okazało się, że byłem zmuszony przerwać reklamę naszych inwestycji ponieważ sprzedały się wszystkie mieszkania. Kampania okazała się strzałem w dziesiątkę!

Witold Samulak

Prezes zarządu SBM Unia

Case Study – kampania AdWords dla sklepu internetowego

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.