Prowadzisz sklep internetowy?

Jeżeli tak, zapraszam na darmowy webinar, na którym przedstawię 3 sposoby na poprawę skuteczności kampanii Google Ads dla sklepów internetowych.

Chcesz zapisać się na webinar?
Wypełnij poniższy formularz.

Imię i nazwisko
Adres e-mail

Bardzo wielu klientów trafia do mnie z problemem, który polega na tym, że kampanie Google Ads nie przynoszą im oczekiwanych zysków. W niektórych przypadkach wręcz generują stratę! A co najciekawsze, niektórzy z tych reklamodawców nie mają nawet świadomości tej sytuacji i brną w ślepą uliczkę, przepalając kolejne tysiące złotych budżetu reklamowego.

W trakcie webinaru postaram się odpowiedzieć na pytania:

  1. Jak szybko ocenić, czy kampania jest dochodowa?
  2. Czy są branże lub asortyment, dla których z góry można stwierdzić, że kampania się nie opłaci?
  3. Jak przy dużym asortymencie zarządzać stawkami CPC, aby zwiększyć efektywność kampanii?
  4. Jak przebudować strukturę kampanii produktowych, aby stawki CPC korespondowały z jakością zapytań od klientów?
  5. Jak drastycznie zwiększyć zwrot z nakładów na reklamę z kampanii produktowej (nie zadziała w każdej branży)

Webinar odbędzie się dn. 13.03.2019 o godzinie 11. Poprowadzę go tym razem z naszą specjalistką Google Ads, Edytą Polakowską, która specjalizuje się w obsłudze sklepów internetowych. Zapraszam oczywiście parę minut wcześniej, tym bardziej, że mój ostatni webinar o podobnej tematyce zgromadził tylu, chętnych, że zabrakło dla nich miejsca w pokoju webinarowym. Tym razem pokój będzie 2 x większy, ale mimo to nie warto ryzykować wejścia w ostatniej chwili. Link do pokoju webinarowego otrzymasz w mailu po rejestracji.

Zapraszam do rejestracji przez formularz na górze strony.

Bezpłatny Webinar „3 sposoby na poprawę skuteczności kampanii Google Ads dla sklepów internetowych”

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.