Bezpłatny poradnik AdWords:
"10 sposobów na zbudowanie efektywnej kampanii Google Ads"

10 tematycznych lekcji z zakresu optymalizacji Google Ads
23 strony eksperckich tekstów opartych na wieloletniej praktyce
1,5 h praktycznych nagrań wideo
Uwagi pozwalające uniknąć typowych błędów
Nieszablonowe sposoby obniżenia kosztów kampanii
Linki do dodatkowych, autorskich artykułów

Podaj swoje dane, aby otrzymać poradnik:

twoje imię
adres e-mail
Wyrażam zgodę na przesyłanie bezpłatnych materiałów edukacyjnych dotyczących marketingu internetowego za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

Bezpłatny poradnik AdWords

AdWords  (Google Ads) wydaje się prosty. Słowa kluczowe, reklamy, stawki za kliknięcia i wszystko działa. Owszem. Będzie działać, ale przy takim podejściu korzyść będzie przynosić tylko jednej firmie, i nie będzie to Twoja firma!

Co więc musisz wiedzieć i co zrobić, aby Twoje reklamy przyniosły konkretny efekt? Aby zysk był większy niż koszt? Piszę o tym w serii 10 artykułów zebranych w …

Bezpłatny poradnik AdWords.

Dla kogo ten poradnik AdWords?

Dla osób, które zamierzają rozpocząć własną kampanię, i nie chcą przepalić budżetu na błędy związane z samodzielną nauką
Dla wszystkich, którzy już prowadzą kampanię, ale nie są zadowoleni z efektów i szukają sposobów na poprawę wyników kampanii AdWords (Google Ads)
Dla właścicieli firm, którzy zlecają obsługę swoich kampanii na zewnątrz i chcieliby zweryfikować działania agencji

Co znajdziesz w poradniku ?

10 tematycznych lekcji związanych z różnymi obszarami optymalizacji kampanii AdWords
23 strony tekstów opisujących poruszane zagadnienia
1,5 godziny nagrań wideo, w których pokazuję krok po kroku, jak wdrożyć konkretne rozwiązania
Uwagi, które pozwolą Ci uniknąć najpoważniejszych błędów w kampanii AdWords
Zadania do samodzielnego wykonania, które pozwolą szybko uzyskać poprawę wyników Twojej kampanii AdWords (Google Ads)

Jakie konkretnie tematy poruszam w poradniku AdWords?

Część 1 – Zarządzanie stawkami CPC słów kluczowych i pozycją reklam w kontekście efektywności kampanii AdWords (Google Ads)
Część 2 – Dopasowanie słów kluczowych w kampanii AdWords do zawartości Twoich stron i reklam – wynik jakości słów kluczowych
Część 3 – Efektywność różnych typów dopasowań i stawek w kampanii AdWords
Część 4 – Wpływ konstrukcji kodu strony na skuteczność kampanii.
Część 5 – Pomiar realnych efektów kampanii AdWords (konwersji)
Część 6 – Pomiar skuteczność połączeń telefonicznych w kampaniach AdWords (Google Ads)
Część 7 – Analiza i wykorzystanie w kampaniach AdWords (Google Ads) dopasowania stawek w różnych segmentach
Część 8 – Zastosowanie remarketing w wyszukiwarce, czyli RLSA
Część 9 – Wykorzystanie Kampanii reklam dynamicznych w AdWords (DSA)
Część 10 – modyfikacja struktury kampanii AdWords pod kątem uzyskania większej kontroli i wpływu na skuteczność reklam

Forma poradnika

Poradnik AdWords dostarczony będzie w formie 10 wiadomości email zawierających krótkie wprowadzenie w treść danej porady oraz link do strony zawierającej cały artykuł wraz z linkami rozszerzającymi dane zagadnienie oraz nagraniami wideo pokazującymi, jak w praktyce wdrożyć opisywane porady. Poszczególne wiadomości będą dostarczane co 2 dni, aby dać Ci czas na przetestowanie wiedzy z poprzednich części.

To wszystko całkowicie bezpłatnie!

Ryzykujesz tylko tyle, że Twoje kampanie staną się bardziej opłacalne. Każdą z porad możesz sprawdzić na swoim koncie, a dla większości z nich możesz uruchomić eksperyment AdWords, który da Ci absolutnie jednoznaczną odpowiedź co do skuteczności, jednocześnie minimalizując ryzyko nietrafionej zmiany.

Odbierz poradnik AdWords już teraz!

Opinie o kursie

Prosto przedstawione porady, z których większość można wykorzystać natychmiast. Super sprawa.

Adrian Jańczuk

Bardzo dobry pomysł z nagraniami wideo. Wszystko w nowym interfejsie, więc aktualne. Widać, że autor jest wieloletnim praktykiem.

Anna Szczepaniak

Kurczę, myślałem że już wiem wszystko na temat AdWords. A tu nagle dostaję kilka prostych uwag, które wdrażam i BUM – mam prawie 100% więcej ruchu za te same pieniądze!

Grzegorz Okapa

Ciekawe artykuły dodatkowe, szczególnie ten o nietypowym sposobie na tańszą reklamę. Niby wbrew logice, ale u mnie działa świetnie.

Marta 

O autorze

Nazywam się Mariusz Pryszczewski. Jestem posiadaczem wszystkich indywidualnych certyfikatów AdWords i Analytics, a przy tym pasjonatem optymalizacji i automatyzacji w marketingu. Od 1999 r prowadzę agencję interaktywną Centrum Internetowe, a w roku 2010 stworzyłem markę PPCefekt.pl, która specjalizuje się w obsłudze kampanii AdWords.

Od kilku lat regularnie piszę artykuły i poradniki dotyczące różnych aspektów poprawy efektywności kampanii AdWords, które publikuję na moim blogu AdWords. W tej chwili rozpoczynam komercyjną sprzedaż zebranych w ciągu tych kilkunastu lat doświadczeń.

5 (100%) 2 votes

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.