Czy kampanie linków sponsorowanych prowadzone za pomocą AdWords to źródło gwarantowanego zysku?

Tak, ale tylko dla jednej firmy, dla Google! Każda inna firma, która chce reklamować się w tym systemie ryzykuje, że jej kampania nie przyniesie zysków, że będzie tylko wyrzuceniem pieniędzy w błoto!

Jak zatem zminimalizować ryzyko niepowodzenia i osiągać ponadprzeciętne wyniki z AdWords? Oto najważniejsze czynniki wpływające na skuteczność kampanii AdWords:

  1. Wyznacz cel dla kampanii i sposób pomiaru realizacji tego celu. Tylko to co zmierzone, można poprawiać, optymalizować i udoskonalać.
  2. Najlepiej wyznacz wiele celów i nadaj im wartość. Na pewno coś warte są odwiedziny klienta na stronie kontakt, trochę więcej warte jest pobranie cennika, a najbardziej wartościowe – wysłanie formularza z zapytaniem.
  3. Porównuj koszty kliknięć dla poszczególnych słów kluczowych z generowaną wartością. W ten sposób zmierzysz zwrot z inwestycji i świadomie możesz decydować o przebiegu kampanii.
  4. Sprawdzaj, jakie rzeczywiste słowa kluczowe spowodowały wyświetlenie reklam i kliknięcia. Rób na tej podstawie wykluczenia, a najlepsze słowa dodaj do głównej kampanii.
  5. Stosuj remarketing. To najprostszy i najtańszy sposób, aby klient nie zapomniał o Twojej stronie natychmiast po jej opuszczeniu.
  6. Regularnie sprawdzaj, jaki odsetek zapytań może obsłużyć Twoja kampania przy aktualnym budżecie. Jeżeli reklama pojawia się raz na kilkadziesiąt zapytań, to prawdopodobnie pozostanie niezauważona. Jeżeli nie możesz zwiększyć budżetu, ogranicz zakres kampanii, aby zapewnić jej lepszą widoczność.
  7. Wykaż się kreatywnością w tworzeniu reklam. Każdy człowiek jest inny i do każdego może lepiej trafiać inny przekaz. Zrób wiele wersji reklam i testuj ich skuteczność.
  8. Jeżeli masz wiele kampanii i ograniczony budżet, sprawdzaj, które z nich konwertują najlepiej i przeznacz na nie więcej środków.
  9. Jeżeli prowadzisz, albo chcesz prowadzić kampanie produktowe, to koniecznie podziel cały asortyment na grupy i sprawdzaj skuteczność każdej z nich. Dobrym pomysłem jest podział na kategorie cenowe i analiza opłacalności w tych kategoriach. Z pewnością zauważysz, że części produktów po prostu nie ma sensu promować w ten sposób.
  10. Sprawdź skuteczność kampanii z reklamami dynamicznymi. W wielu biznesach to najbardziej efektywny typ reklam AdWords. Precyzyjnie odpowiada na zapytania użytkowników i prowadzi ich do konkretnych podstron. Można powiedzieć, że to odpowiednik pozycjonowania, ale z gwarancją skuteczności i pełną kontrolą kosztów.

Wiele osób rozpoczynających samodzielnie swoje kampanie AdWords w ogóle nie ma pojęcia o czynnikach, które opisałem i dlatego osiąga słabe rezultaty. Jeżeli nie chcesz powielać ich błędów, ale jednocześnie nie masz czasu na zgłębianie potrzebnej wiedzy,

poproś o pomoc naszych certyfikowanych specjalistów.

 

10 przykazań reklamodawcy AdWords.
5 (100%) 2 votes

Polub nas na Facebooku!

Zostaw komentarz

*

Warunki ogólne

  1. Operatorem sprzedaży w serwisie PPCefekt.pl jest firma Centrum Internetowe Mariusz Pryszczewski, z siedzibą w Lublinie przy ul. Melomanów 3/17, NIP: 7121906358.
  2. W ramach serwisu sprzedawane są produkty informacyjne w postaci ebooków, kursów internetowych, oraz usługi doradcze.
  3. Produkty i usługi sprzedawane w serwisie przeznaczone są dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą.
  4. Płatności za usługi i produkty informacyjne mogą być dokonywane przelewem bankowym, kartą kredytową lub kartą debetową.
  5. Płatności internetowe i kartowe obsługuje spółka PayU S.A. z siedzibą: ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań.
  6. Zakupione produkty informacyjne dostępne są w formie elektronicznej: pliki pdf lub filmy video. Zakres i forma zakupionych usług doradczych opisane są w odrębnych dokumentach publikowanych i udostępnianych przed zakupem.
  7. Linki do zakupionych materiałów przesyłane są na podany w zamówieniu adres e-mail od razu po dokonaniu płatności.
    Usługi doradcze podejmowane są bezzwłocznie po dokonaniu płatności.
  8. Produkty informacyjne objęte są gwarancją zwrotu pieniędzy przez okres 30 dni od daty zakupu.
    Dla usług doradczych nie przewiduje się możliwości zwrotu pieniędzy po dokonaniu płatności i rozpoczęciu realizacji usługi.
  9. Reklamacje i zwroty należy zgłaszać drogą mailową na adres: ppcefekt@gmail.com
  10. Zwrot pieniędzy za produkty informacyjne następuje w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia prośby o zwrot za pośrednictwem tego samego kanału płatności, którym dokonano płatność za usługę.

Warunki szczegółowe sprzedaży usługi doradczej „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords”

  1. Usługa doradcza „Jednorazowa optymalizacja kampanii AdWords” obejmuje prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych na wskazanym koncie AdWords przez okres jednego miesiąca.
  2. Okres jednego miesiąca liczony jest od następnego dnia roboczego po dokonaniu płatności za usługę.
  3. Dodatkowe warunki dla konta AdWords i zakres usługi przedstawiony jest dokładniej na stronie umożliwiającej zakup on-line.
  4. Po dokonaniu płatności nie przewiduje się możliwości rezygnacji z usługi i zwrotu opłaty.
  5. Warunkiem rozpoczęcia realizacji usługi jest przydzielenie koniecznych dostępów:
    – podłączenie konta AdWords do Menedżerskiego Konta Google MCK prowadzonego przez Centrum Internetowe,
    – przydzielenie praw administracyjnych do konta Google Analytics połączonego z przedmiotowym kontem AdWords.
  6. Centrum Internetowe zobowiązuje się do rzetelnego i fachowego wykonywania usługi.
  7. Centrum Internetowe zobowiązuje się do zachowania tajemnicy handlowej.